Video's

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo,

Ik ben er een jaartje tussnuit geweest nav een ernstig ongeval.
Is de manier om een video te plaatsen veranderd want zoals ik het vroeger deed, werkt het nu niet meer.

Iemand een link hoe nu de video link in te voegen ?

De knop van "link plaatsen" werkt bij mij ook niet meer.

Alvast dank voor jullie hulp ;)

Beste,


Alles is nog zoals voordien.


Pépe

Mag ik u dan misschien om een link verzoeken hoe ik een video kan plaatsen zodat ik kan nakijken waar ik fout ga ?

Alvast dank voor uw hulp

Beste,


Neem toch een link van Youtube.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!