Rechter kolom niet in beeld

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Ik merk dat de rechter kolom op mijn blog niet meer in beeld staat. Bij de instellingen is het wel zo ingesteld dat ie er zou moeten staan. Ik kan de kolom wel aanpassen. Kolom is dus niet definitief verdwenen. Hoe kan ik dat weer oplossen??

Beste,


Wat is het blogadres (URL) van het blog ?

Door deze door te geven kan men gemakkelijker aan de oorzaak komen.

Pépe

Dat is misschien wel handig ja. Via www.nedertaler.nl is het te bereiken.

Beste,



Ik vraag naar het blogadres (URL) van het blog niet naar een link van een anders site.

Pépe

http://www.bloggen.be/denedertaler/ kom je op dezlfde site uit. Probleem is al opgelost ook zie ik. Hoe of wat weet ik niet, heb er niks aan gedaan.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!