Volgen via e-mail

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Ik heb SUPER DRINGEND hulp nodig aub. Op mijn blog heb ik in de side bar de optie volgen via e-mail. Het is belangrijk dat dit ook zo blijft MAAR kan ik ergens te weten komen wie er mij allemaal volgt via e-mail ? En nog belangrijker kan ik 1 e-mail volger blokkeren zodat deze mijn nieuwe posts NIET meer automatisch via e-mail krijgt ? Mvg Veerle
PS hopelijk kan er iemand mij helpen.

Beste,



Waarom een script op het blog plaatsen, brengt alleen maar na zeker tijd problemen en dit is de verantwoordelijkheid van de blogger zelf en niet van bloggen.be


Een "Side bar" kan men vervangen door een "Mailinglijst" deze heeft men zelf in de hand.

Voor een "Mailinglijst" zie http://blog.seniorennet.be/seniorennet_blogs_tips_trucs/ en klik in de rechterkolom onder "Nieuw" op "aanmaken van een mailinglijst op uw blog" en u bekomt in een Pdf bestand een handleiding om het aanmaken van een mailinglijst.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!