Ik wil niet gevonden worden!

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Beste,
Alhoewel ik werk onder een schuilnaam en nooit iemands naam of zo in mijn blog vernoem, zou ik niet willen dat iemand me toch vindt via Google of een andere zoekmachine.
Zijn de blogs hiertegen beveiligd, of indien niet, wat moet ik dan aan- of uitvinken bij de instellingen?
Alvast bedankt voor uw antwoord!

Beste,


U kan je blog beveiligen met een wachtwoord, zo kan niemand uw blog bekijken.

Pépe
AliceInWonderland schreef:
Beste,
Alhoewel ik werk onder een schuilnaam en nooit iemands naam of zo in mijn blog vernoem, zou ik niet willen dat iemand me toch vindt via Google of een andere zoekmachine.
Zijn de blogs hiertegen beveiligd, of indien niet, wat moet ik dan aan- of uitvinken bij de instellingen?
Alvast bedankt voor uw antwoord!

om dit te doen, je blog beveiligen met een wachtwoord!
:D
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!