Blog 2010 email veranderd

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo
Hallo , ik heb een blog aangemaakt http://www.bloggen.be/zzcyclingteam/, da was in 2010 en ben al mijn inlog gegevens kwijt gespeeld.
Heb ondertussen ook een ander email adres , dus ik kan de gegevens niet meer opvragen>

Hoe kan ik terug inloggen op mijn blog ?

Je kan mij de nodige info toe mailen op mijn nieuw email adres "emailadres verwijderd door moderator"
in afwachting van uw antwoord
de meest beleefde groeten namens het zzcycingeam

Paul Huybrechts

Beste,


Wat is de bedoeling, het blog verder te bewerken of het te verwijderen ??


Pépe
Hallo
Het is de bedoeling dat ik dit blog terug ter hand ga nemen en bijwerken, taalfouten eruit halen, verbeteringen ga aanbrengen end...
Paul Huybrechts

Beste,


Heb u via "Privé bericht" nieuwe inloggegevens overgemaakt.


Pépe
Hallo
Bedankt , alles terug in orde
Ben er echt blij mee


nogmaals van harte dank

Polidorie
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!