Sommige geraken niet op de blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Heel raar maar sommige mensen geraken niet op mijn blog.
Ik heb die beveiligd en sommige geraken er gewoon niet op. Ik zeg hen dat ze via computer moeten proberen maar het lukt hen nog niet. De meeste kunnen niet inloggen via tablet.
Daar juist zag ik het zelf. Ik voer juist dezelfde dingen in als op mijn computer maar dat lukt helemaal niet. Het geeft steeds een verkeerde website als je mijn gebruikersnaam en wachtwoord in klikt.
Wel een beetje raar vind ik.
Zou dat liggen aan de 'windows 8'. Er zijn er wel een deel bezoekers op geraakt (van mijn vrienden dus) maar een deel ook helemaal niet.
Ik zou graag hebben dat al mijn vrienden en familie er op geraken.

Helpt er iemand mij met een deftig antwoord?

Alvast bedankt

Beste,


Wat is de URL van het blog ?


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!