Gewijzigd emailadres van blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Goeiedag! Ik zit met volgend probleempje. Vorig jaar begon ik een blog waarmee ik nu graag verder wil werken. Probleem is dat ik nu een ander emailadres heb en het vorige niet meer bestaat omdat ik niet meer dezelfde provider heb. Hoe kan ik nu opnieuw in deze blog werken, kan mijn emailadres door u worden aangepast?
Graag een antwoord vandaag, als het kan... Dankuwel hoor!
An :D :)

Beste an,


Om in te loggen op het blog heb je geen mailadres nodig, het blogadres, gebruikersnaam en wachtwoord is voldoende.

Van het ogenblog dat je hebt ingelogd, kan je uw mailadres wijzigen via "instellingen"

Pépe

Ok is in orde, dankjewel !!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!