webalbum op Google

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

[b]beste
in mijn blog zijn de linkerzijde en de midden plaatjes aanklikbaar gemaakt via webalbums bij google, maar ik krijg de melding van onze leden dat zij zich moeten inloggen in google, is dat mogelijk te veranderen[/b]


groetjes

http://bloggen.be/shelboys1969/

Beste,


Bloggen.be heeft geen enkele invloed op Google.


Pépe

[b]beste
dat bloggen.be daar geen invloed op heeft weet ik wel, mijn vraag is, kan ik iets veranderen aan de link van google, volgens enkele leden kunnen ze wel op sommige momenten de foto s' aanklikken, ik denk als ik ingelocht ben op mijn web albums dat de foto s' ook aanklikbaar zijn voor anderen[b][/b]
groetjes[/b]

Beste,


Dat is een probleem voor Google niet voor bloggen.be

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!