iemand persoonlijk contacteren

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb een persoonlijk e-mail ontvangen van een zekere Paul , en de afzender was , het ip adres bezoeker is : 88.159.177.227 . ik weet niet hoe ik deze bezoeker kan beantwoorden . Is het mogelijk om deze persoon , persoonlijk via mijn blog te contacteren .

Is het mogelijk om mij dit stap voor stap uit te leggen , ik ben nogal een leek op het ge bied van een PC.

MVG , Freddy

Mailadres verwijderd door moderator

Beste


U hebt tocht het mailadres info@nzb.nl stuur gewoon een mail naar dit mailadres.

Pépe

Dag Pépe

Ja zekers , afzender is ( info@nzb.nl ) maar ik dacht dan dat mijn bericht dan enkel naar het hoofdbureau van Bloggen doorgestuurd werd , of sturen jullie het bericht dan door naar de persoon in kwesrie

Waarom staat er dan dat ik hem kan beantwoorden op IP-adres bezoeker 88.159.177.227 , wat betekent dat dan ?

Dus hoe kan ik dan aan zijn e-mail geraken , of is dit privé ?

Hartelijke dank voor jullie vlugge reactie

MVG , Freddy

Beste,


Dit mailadres heeft niets te zien met bloggen.be.

Het mailadres dat je daar bezit, is het mailadres van de afzender.

Je hebt dit IP adres niet nodig om een bericht naar de afzender te sturen.

Pépe

Waarom staat er dan dat ik hem kan beantwoorden op IP-adres bezoeker 88.159.177.227 , wat betekent dat dan ?

Dus hoe kan ik dan aan zijn e-mail geraken , of is dit privé ?

Hartelijke dank voor jullie vlugge reactie
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!