Tekst onder foto's zetten & smileys

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb een probleem met mijn blog. Als ik een foto toevoeg via mijn harde schijf komt deze steeds links van mijn tekst te staan. Graag zou ik eerst wat tekst willen schrijven en dan afsluiten met enkele foto's. Kan dit als je foto's toevoegt via harde schijf? Zo ja, hoor ik het graag :-)

Verder komen er geen smileys te staan op mijn blog als ik er op klik. Is deze functie even niet beschikbaar ofzo?

Alvast bedankt :-)

PS: mijn blog is http://www.bloggen.be/zeeklasse_berbroek_2013/

Beste,


Het is normaal wanneer je maar één foto plaatst via uw harde schijf deze automatisch verkleind wordt naar een breedte van 150 pixels en zich bovenaan links in het bericht plaatst, deze is dan wel aanklikbaar naar de originele grootte.

Zelfs als je eerst tekst plaatst maak dit niet uit, dit is standaard.

Dit valt wel weg wanneer je meerdere foto's van uw harde schijf plaatst.

U kan dit ook omzeilen door in het bericht 2 foto's te plaatsen en vervolgens via "wijzigen" één foto te verwijderen dan houdt deze die blijft staan zijn originele grootte en wordt niet verkleind en ook niet in de linkerbovenhoek geplaatst.

Wat de smileys betreft, uw werkt op uw blog met een browser waarbij de functie niet werkt, gebruik hiervoor de browser Internet Explorer en het zal wel lukken.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!