you tube filmpje plaatsen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik krijg enkel maar de tekst naar het filmpje toe op mijn blog .
Ik werk als volgt ;

- op filmpje dubbel klikken,
- dan op delen klikken ( insluiten staat er niet op) waarna de embed code eronder direct in het blauw verschijnt
- dan rechts klikken , en dan op kopieéren klikken
- dan op toevoegen klikken (blog) dan een bepaalde titel invullen
- dan in de linkerhoek een spatie invullen , ( dit is toch gewoon een recht lijntje ? )
- dan brontekst klikken , maar in de spatiehoek komt er niets te staan , ook geen &nbsp om te verwijderen , dus typ ik dan center in ,
- dan klik ik op center met rechts en dan op plakken ,waarna een korte code verschijnt van het filmpje
- dan klikken op toevoegen
op het blog staat er dan enkel een verwijzing naar you tube met het filmnummer
wanneer ik de andere methode toepast om het filmpje L of R te plaatsen
staat er in de brontekst nergens HTML

Ik heb de beide methoden al tientallen keren geprobeerd, na het rechts klikken op de embedcode geraak ik de rechtse toets niet meer aan

Hopelijk kun je me helpen met een duidelijk schema

Dank bij voorbaat , Freddy

Hallo amazon,


kan je eens de link van het filmpje geven ?

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!