mijn layout

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Dag,
ik heb net een nieuw blogje aangemaakt en nu zou ik graag mijn layout willen aanpassen.
Ik zou de lijnen aan de buitenkant rood willen en aan de binnenkant geel;
En dan een kopfoto.
Letters in goudkleur en lettertype koninklijk geschreven of iets dat er op lijkt.
kan iemand me hiermee helpen, aub?
Annie

http://www.bloggen.be/koninginmathilde/

Beste,


Wat bedoel je met de lijnen buiten rood en binnen geel.

U kan de omkadering van de kolommen wel in het rood plaatsen en de omkadering van de berichten in het geel, dat is geen probleem.

U kan een kopfoto plaatsen via "Instellingen" en "titel van uw blog".

Het is ook mogelijk de volledige tekst van de berichten in het goud te plaatsen, voor een aangepast lettertype moet je zelf maar rondkijken.

Laat maar weten of het dit is wat je wenst.

Pépe

[quote]U kan de omkadering van de kolommen wel in het rood plaatsen en de omkadering van de berichten in het geel, dat is geen probleem. [/quote]

Dag Pépé,
ja dat is wat ik wil. De omkadering.
Heb nog nooit een kopfoto gemaakt, ken jij misschien een site waar ik dat kan leren?
dank U
Annie

[quote]Het is ook mogelijk de volledige tekst van de berichten in het goud te plaatsen, voor een aangepast lettertype moet je zelf maar rondkijken.
[/quote]


En dit wil ik ook,
Bedankt Pépé
Annie

Dag Pépé,
Ik heb al veel verandert op mijn nieuw blog.
heb ik overgenoemen van een ander blog.
Maar hier blijf ik steken, kan je mij verder helpen?
Er is nog wat groen, en nog wat wit wat letters betreft.
bedankt
Annie

Beste,


Dat is nu weer gans wat anders, in welke kleur wil je dat groen vervangen.

Als je goud voor uw tekst gebruikt op een witte achtergrond, is dit wel slecht te lezen.

Pépe

Dag Pépé,
Ga hier eens zien?
De achtergrond is zwart, maar een deel is nog groen omkaéderd en dat moet ook zwart, en dan moet dat wit veranderen in goud, maar ik kan niet meer verder.
Ik had al wat overgenoemen van mijn ander blog.

Mijn blog Konigin Mathilde moet er net zo uit zien als: Annies_awards.

http://www.bloggen.be/koninginmathilde/

http://blog.seniorennet.be/annies_awards/

Pépé, laat maar een goede vriendin gaat een heel nieuwe layout maken voor mij,
toch bedankt om mij proberen te helpen.
Annie
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!