vraagje

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb mijn eerste blog gemaakt en ben super gelukkig dat je zoiets moois kan maken. Wat me niet duidelijk is hoe het komt als ik een tekst en foto plaats komt dit goed. Als ik dan de blog ga bekijken worden sommige woordjes plots heel klein en onderlijnt.Als je er met de cursor naar wijst krijg je een reklameboodshap van bv i-Phone. Is dit normaal en kan ik het eventueel voorkomen? alvast bedankt voor de info

Beste,



Kan je eens uw blogadres hier plaatsen ?

Pépe

hier is mijn blogadres:http://www.bloggen.be/westiesmenm/archief.php?startaantal=10
Maar ik zie ook zo'n woordje veranderd in uw antwoord.
Je zegt kan je eens hier uw blogadres plaatsen en het woordje hier staat in uw antwoord klein en onderlijnt. als ik er naar wijs met mijn cursor of er op klik verschijnt de reclamepagina van i-phone

He das raar, toen ik mijn antwoord bevestigde was het woorje hier plots terug normaal in uw antwoord. Zou dit ergens spy,malware of virus kunnen zijn dat in mijn pc zit? graag uw mening.

Beste,



Op uw blog zie ik niets abnormaal, geen verandering van lettergrootte ook geen woordjes die onderlijnd zijn.

Uw pc eens volledig scannen kan nooit kwaad, integendeel.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!