foto bovenaan blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

weet er iemand of je bovenaan je blog een foto (of een logo) kan plaatsen
boven of onder je naam?

als je weet hoe dit moet help mij dan aub

groetjes

Beste,


Kan je eens uw blogadres meedelen, zodat ik kan zien waar uw naam staat.

Pépe

speciaal voor pépe:
www.bloggen.be/grimmientje

(de naam die ik bedoel is grimmientje en de foto die ik daar graag bij zou hebben is de foto die in de linker balk staat)

Beste,


Plaatst gewoon deze foto zoals je een ander bericht plaatst.

Scrol dan naar onder tot "Altijd bovenaan" vinkt dit aan in het vakje rechts daarvan en klik op "toevoegen", nu blijft de foto steeds bovenaan.

Pépe

Ik zou ook graag een foto bovenaan mijjn blog willen, hoe doe je dat?
kan ik ergens terecht om zo een foto te laten maken? bedankt
Annie

Hallo Ratties,


Voor een foto bovenaan uw blog zie posting hierboven.

U kan daar eender welke foto plaatsen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!