Backup openen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo, ik heb mijn backup gedownload maar met welk programma kan ik het openen? Ik krijg allemaal rare tekentjes. Ik werk met een mac.



groetjes Yvon

Beste,


Als je een reserve copy maakt van het blog, wordt alleen de tekst overgenomen maar geen afbeeldingen.

De reserve copy kan men alleen terugplaatsen op het blog, maar door geen enkel programma openen, noch in Windows, noch in Mac

Pépe

Re:

Hallo Pepe,
Is hier een reden voor? Mijn blog bestaat al vele jaren en heeft betrekking op onze reizen in Amerika, nu wil ik mijn verhalen gaan bundelen in een boek voor mijn kinderen en kleinkinderen. Ik kan via wijzigen terug gaan naar het begin van mijn blog en zo de verhalen kopiëren maar dat duurt weken......Is er een mogelijkheid dat u me zou kunnen (willen) helpen?

Met vriendelijke groet
Yvon
Beste,


Dit is met bloggen.be niet mogelijk.

MVG Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!