Vraagje Quiz maken en de oplossingen maken

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik wil op een van mijn blogs ( bloggen.be/compostmeester of bloggen be/compostmeester-tips) een quiz maken,ik wil er multipetios vragen plaatsen met drie of vier keuze mogelijkheden,Ik wil ook dat er dadelijk nadat de bezoekers hun keuze aangeduid hebben (met vb. een kruisje)het juiste antwoord te voorschijn komt,zodat men de ganse quiz niet hoeft af te werken,maar dat men de quiz kan beëindigen wanneer de bezoekers dit zelf willen. Als het ook nog even kan wil ik punten geven bij de juiste antwoorden. Ik weet echter niet of er zulk programma bestaat,zoja had ik graag geweten welk programma dit is en hoe ik dit op mijn blog kan plaatsen,zodat de bezoekers de quiz kunnen spelen. Ik had graag een programma gehad in het Nederlands en dat freeware is. Ook had ik graag geweten hoe men een quiz kan maken met vb. word 2007,Excel 2007 of PP 2007. Graag antwoordje aub

Hallo Johan,



Vergeet niet dat je hier met een blog bezig bent en niet met een website.

In dit geval, is dit niet op te lossen met een poll dat wel werkt op een blog.

Je kan ook eens googlen, misschien vind je wel iets.

Pépe

Hallo Pépe,
Dank je voor dit antwoord,ik ga een van de dagen eens Google, misschien vind ik dan wel iets,als ik iets moest gevonden hebben ga ik dit eerst uitproberen op mijn oefenblog en werkt alles dan pas definitief op mijn op een van mijn blogs plaatsen.
Prettige vakantie en hou het droog hé.
Gr.Johan.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!