nieuwe blog sedert deze namiddag... niet meer toegankelijk??

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik zit echt met de handen in het haar. De ganse dag lang heb ik gewerkt om een blog met mijn reisverslagen in het Engels op te starten. Om 3 uur waren een 2 tal teksten opgeladen en zonder problemen te zien. Toen ben ik begonnen met het inlichten van mijn kennissen dat mijn blog (eindelijk) on line stond en om 7 uur kregen zij volgende melding te zien

www.bloggen.be - Probleem!

U heeft een blog bezocht dat niet (meer) bestaat, of dit blog maakt gebruik van een design (skin)
dat niet (meer) bestaat of beschadigd is.

We sturen u over 10 seconden naar de begin pagina van www.bloggen.be

Zeg me aub niet dat dit adres niet meer kan gebruikt worden en dat al mijn werk verdwenen is! Wie kan mij helpen, ik ben echt radeloos want krijg nu aan de lopende band mailtjes om te zeggen dat het niet werkt
met dank bij voorbaat
charlotte

Beste,


Uw blog werd waarschijnlijk aanzien als spamblog daar zoals je zelf schrijft hij in het Engels is opgesteld, daar wij momenteel overvallen worden door spamblogs is het niet onmogelijk dat dit de reden is dat hij niet toegankelijk is.

Is het mogelijk het blog adres mee te delen, zodat wij kunnen nakijken of wij hem terug online plaatsen.

Pépe

Hallo pépé,
Ik kan je verzekeren dat mijn blog echt geen spamblog is hoor. Jarenlang heb ik een B&B uitgebaat met heel veel Engelstalige gasten. Als gevolg van een scheiding, heb ik de zaak moeten achter me laten. Mijn duizende buitenlandse gasten, vroegen me om hen op de hoogte te houden en dan is een blog de enige manier . Maandag ben ik begonnen met mijn Nederlandstalige blog (http://www.bloggen.be/charlottesstory/) en gisteren heb ik, na veel vertaalwerk , een Engelse versie opgestart (http://www.bloggen.be/varletfarmcharlottesstory).

Ik ben momenteel in Canberra, Australie, en krijg nu 10 tallen mailtjes van mijn Engelstalige gasten, om te melden dat de link naar mijn blog niet meer werkt. Help me aub, want ik zou heel graag het contact met mijn gasten onderhouden en dan is deze blog onmisbaar. Indien je beide versies bekijkt, zal je zelf kunnen nagaan dat dit een reisverslag is ipv spam.

Hartelijk dank voor alle eventuele hulp.
charlotte

Beste,


Heb uw blog terug online geplaatst.

Pépe

Hallo Pépe,
Bijna middernacht in Canberra maar dit berichtje heeft heel mijn dag goed gemaakt! Dank je wel. Heel veel van mijn gasten zullen dit enorm appreciëren (net als ikzelf natuurlijk).
Hartelijk dank,
charlotte
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!