Lange teksten plaatsen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo

Aan de hand van de cursus "website maken" van Seniorennet heb ik enkele jaren geleden zelf een website "geschreven" en dit is mij aardig gelukt
(www.grandpontvissers.be)

Er zal mij vanaf nu gevraagd worden om lange teksten te plaatsen. ik vind het een omslachtige manier deze volledig over typen en dan ook nog de nodige HTML codes in te voegen.(ik ben een slecht typer !!)

Bestaat er geen eenvoudiger manier om deze teksten direct in een document
te kopiëren en naar de site up te loaden ???

Groeten
Hubert

Beste,


Gaat het hier om tekst te plaatsen op een website of op een blog ?

Pépe
Hallo Pépé,

Het gaat hier over een website.

Hubert

Beste,


Sorry, een andere manier ken ik niet.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!