nieuwe blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo, ik heb juist een blog aangemaakt, maar ik ben wel een pckluns :oops:
ik wou graag hetgene dat ik nu als eerste bericht heb geschreven in het linkse vak onder inhoud blog, maar weet helemaal niet hoe ik daar moet geraken.
En de titel die ik wou kon blijkbaar niet en heb dus een andere moeten ingeven. Ik wilde de titel die bovenaan m'n blog staat "de MenS achter de hoofdletters" maar ik sta nu bij de blogs onder electrisch_op_stap, wat moet ik nu?
Hoop op een beetje info of hulp van u.

Groetjes
Liliane

Beste liliane,


Als je tekst in de kolommen wil plaatsen.

Klik dan in het menu op "Personaliseer", vervolgens scrol je naar "vrije tekst/html" klik op het L of R groen pijltje in het venster dat opent kan je nu uw tekst typen.

U moet een onderscheid maken tussen uw blogadres dat

http://www.bloggen.be/electrisch_op_stap is, en de titel van uw blog dat

"de MenS achter de hoofdletters" is.

De titel van het blog kan je steeds wijzigen door in het menu te klikken op "instellingen" en scrollen naar "titel van uw blog" hier kan je de titel wijzigen, vergeet na het wijzigen niet op "wijzigen" te klikken.

Zie ook eens http://blog.seniorennet.be/seniorennet_blogs_tips_trucs

Pépe
Hallo Pépé,

Bedankt voor je hulp, maar ik heb nog een vraagje, nu ik die blog heb aangemaakt besef ik dat ik eigenlijk 2 blogs zou moeten maken want dat het anders een heel verwarrend geheel wordt.

Dus wat nu op mijn blog staat zou ik eigenlijk een ander blogadres willen geven, kan dat nog?
Of moet ik een nieuwe blog beginnen en alles wat er nu op de eerste staat verwijderen en dan de hele boel terug ingeven onder een andere blog?

groetjes Liliane

Hallo Liliane,


Via het menu en instellingen kan je uw blogadres wijzigen, klik op "instellingen" scrol naar "Adres van uw blog (URL): " wijzig hier uw blogadres en klik op "wijzigen" (lees ook de opmerking die eronder staan)

Als je een tweede blog aanmaakt zorg er dan voor dat je deze koppelt door gebruik te maken van hetzelfde e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord, zie ook, voor meerder blogs :

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... .php?ID=13

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!