Clickbank

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Heyhey, alles goed daar? Ik zat even met de vraag, hoe ik nu eigenlijk eventuele reclame van clickbank op men blog kan zetten. Wat zei me steeds vertellen is: Copy the following code and paste it into your site or blog in the location where you would like the ads to appear. Nu snap ik niet goed hoe en waar ik dat moet kopieren en plakken heb al vanalles geprobeert, maar man man, het lukt me niet. Zou iemand me wat raad kunnen geven. Alvast vriendelijk bedankt en nog een fijne avond toegewenst. Grtz

Beste,


Kan je eens uw blogadres doorsturen, alsook de link van wat je moet kopiëren.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!