wachtwoord en gebruikersnaam worden gevraagd ??????

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Wanneer ik gewoon een blogpagina wil bezoeken dan krijg ik sinds vanddaag geen toegang tot de pagina.
Ik krijg steeds een melding van een windows beveiliging!
Op het scherm komt het volgende:

Windowsbeveiliging
----------------------
Voor server www.bloggen.be op HTTP Auth Test-1005 zijn een gebruikersnaam en wachtwoord vereist.

Waarschuwing:uw gebruikersnaam en wachtwoord worden op een onveilige manier verzonden(basisverificatie zonder beveiligde verbinding)

Wat houdt dit allemaal in en wat moet ik nu doen ???
Het gaat hier wel voornamelijk over de blog van treetje
Hier hetzelfde probleem sedert deze namiddag met de blog van treetje. Heb nu gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt, hiermee geraak ik op dit forum maar niet meer op de blog van treetje. Wie weet wat er aan de hand is ?

Het blog van treetje is beveiligd, daarom ook bekom je het venster om in te loggen, maar die inloggegevens kan alleen treetje bezorgen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!