naam van blog vergroten en volgers toevoegen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hoi,

Ik ben een complete leek in het maken van een blog.
Ben er gisteren mee gestart.

Zou graag de naam van mijn blog in een groter zien.

Daarnaast zou ik ook graag volgers installeren.

Kan er mij iemand advies geven hierover?

Alvast bedankt!

Beste,


Kan je eens het blogadres mededelen?

Wat bedoel je met volgers installeren ?

Men mag hier een blog niet vergelijken met bv facebook.

Pépe
de naam is sommerfugl.

Maar nu blijkt het niet te werken ook. Snap er niets meer van.

Hij is klaar, ik kan hem zien, maar niemand kan hem aanklikken of opzoeken...

Beste,


Als men klikt op [url]http://www.bloggen.be/sommerfugl/[/url] zal het blog wel openen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!