Beste, Ik begijp wat je bedoeld. Maar je moet ook begrijpen aangezien het een echte hobby is waar ik me goed mee amuseer dat ik wil uitbereiden met webtools zoals forum en chatbox. Ik zou graag hebben dat mijn website,forum en chatbox succes hebben. Met vriendelijke groeten, Jorrit http://www.blogge...

Beste Dmek 1960, Bedankt voor uw interessante informatie!!! Over wat gaat jou forum eigenlijk? Dan kan ik eens een bezoekje komen brengen. Ik zal u een prive bericht sturen met het adres van mijn forum (geen reclame) zodat je eens eventueel kan komen kijken en indien je wilt mag je altijd suggesties...

Beste Dmek 1960, Bedankt voor uw interessante informatie. Ik heb een onderwerp waarvoor vele mensen terug komen. In mijn gastenboek staan allemaal leuke reactie van mensen die het aangenaam vonden op mijn website te komen kijken. Ik heb ook een heleboel fotos erop staan. Ik heb van mijn jaarlijkse v...
Ik heb gezien dat ze bij seniorennet.be een aantal chatboxen hebben.
Is het mogelijk om bij bloggen.be ook chatboxen te installeren zodat men bij bloggen.be ook kan chatten met elkaar.

Het is maar een ideetje voor in de toekomst hoor.
Zou leuk zijn voor vele bloggers.

Beste,

Dit is inderdaad nog niet gebeurd.
Maar is dat volledig GRATIS?

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee
Zoals u eerder hebt kunnen lezen heb ik sinds 28 maart 2009 een eigen forum. Graag zou ik zoals op de bloggen.be forum ervoor zorgen dat ik bij mededelingen dan ook mededelingen kan plaatsen zonder dat men onder deze categorie nieuwe onderwerpen plaatst. Mischien kan de webmaster of de blogverantwoo...
Beste,

Ik zou graag nog meer bezoekers op mijn site hebben.
Zijn er gebruikers op dit forum die enkele ideetjes hebben omtrent een verhoging van de bezoekersaantallen?
Alvast bedankt!!!

Beste,

Zulke problemen heb ik ook al meegemaakt op mijn blog.
Mischien kun je best uw wachtwoord terug opvragen of correct overtypen.

Anders zou je best eens contact kunnen opnemen met een blogverantwoordelijke of de webmaster.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste,

Ik weet niet zeke maar ga naar www.bloggen.be en vul uw gegevens in maar voor u op inloggen klikt vinkt u het vakje "Gegevens onthouden" aan.

Probeer daarna nog eens een bericht te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste,

Ik snap niet goed wat u bedoeld met dat deze toch altijd blijven vragen.
Kunt u meer info geven a.u.b?

Dan kan ik bij mijn instellingen eens gaan kijken zodat ik u het antwoord kan geven.
Indien ik het weet natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee
Ik erger mij er ook verschrikkelijk aan dat mensen een blog aanmaken en er nadien niets mee aanvangen.

Maar natuurlijk is het niet simpel om een blog te maken en ineens een pracht van een site te kunnen uitbouwen.

Hoe gemakkelijk bloggen.be dan ook is,je moet het leren om een site te bouwen.
Beste,

Een eigen chatbox maken kan je ook op www.webhelpje.nl .
Ik heb daar een eigen chatbox gemaakt waar ik zeer blij mee ben.

Wens je ook op mijn chatbox te komen chatten?
Surf dan naar http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox ... Titske1995 .
IEDEREEN WELKOM!!!
Beste Hendrikius, Tja,het is inderdaad leuk om een eigen inlogsysteem te hebben op de blogs. Maar waarom moet dat van bloggen.be zijn? Bloggen.be zorgt ervoor dat je een GRATIS blog kunt maken met de basis functies zoals gastenboek,contactformulier enz... Op het internet vindt je verschillende site'...
Ik heb al een tijdje een eigen chatbox op mijn site staan waar bezoekers met elkaar kunnen chatten. Om negatief gedrag te vermijden ben ik dan ook dagelijks op de chatbox om een oogje in het zeil te houden en eventueel chatters die zich niet aan de regels houden dan ook te verwijderen uit het chatbo...
De spelling van Boma is: Balthazar Boma
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!