beste pepe, mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta....
beste pepe, mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta....
beste pepe, mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta. ...

[quote="Pépe"]Beste,


Alleen heel veel geduld kan helpen.

Pépe[/quote]

Nog een mandje geduld extra bestellen? :wink:

[quote="Pépe"]Beste,


Er werden mij nog blogs gemeld die dit voorhebben, heb de programmeurs hiervan op de hoogte gebracht.

Pépe[/quote]

Beste Pepe, nog geen oplossing in zicht? Dank je

[quote="Pépe"]Beste,


Hoe werden deze foto's geplaatst, via een internetadres of van uw harde schijf zo op de server van Bloggen.be?

Pépe[/quote]
van mijn harde schijf op de server van Bloggen zoals altijd
Beste,
ik stel vast dat bij mijn laatste bericht bepaalde foto's niet meer worden weergegeven?
Pagrekreta is mijn blog.
ook op sommige andere pagina's werden niet alle foto's weergegeven.
Dank voor uw hulp

Beste, De reden zal je moeten zoeken in de berichten waar 3 a 4 foto"s naast elkaar geplaatst zijn. Pépe beste pépé, heb de foto's teruggebracht tot 2 foto's naast elkaar, resultaat onveranderd, heb indruk dat de linkerkolom om een of andere reden breder is ggeworden? blog is pagrekreta
plots is het formaat van mijn blog gewijzigd. Blijkbaar is linkerkolom breder geworden en daardoor past mijn blog niet meer op het ganse scherm?
(pagrekreta)

thanks a lot :wink:

Beste Pépé,
het is enkel bij inbreng van www.bloggen.be:pagrekreta.
heb geprobeerd met enkele sleutelwoorden zoals" kreta paradijs" en dan is het ok.
2de vraagske: kan ik meer sleutelwoorden ergens inbrengen voor de zoekmachines?

groetjes, paul
Beste pépé, is het normaal als je de blog zoekt via google en hij verschijnt dat je geen enkel bericht ziet, alleen de titel. Er is wel een verwijzing natuurlijk naar het archief, maar blijft geen enkel bericht direct leesbaar? heb nochtans bij de instellingen :" laatste 10 berichten" alva...

ok pépé bedankt nogmaals, maar kan je die ene foto eventueel ook verplaatsen?

[quote="Pépe"]Beste,


Dit is volkomen normaal, wat wil je doen deze foto wijzigen of verwijderen ?

Pépe[/quote]

?? bij een ander bricht kreeg ik telkens opnieuw de foto's telkens ik een wijziging wilde aanbrengen en kon ik gewoon de foto's wat verplaatsen zonder probleem?
Pépé, ik wil nog eens beroep op je kennis doen. Als ik een bericht waaraan een foto is toegeveogd wil wijzigen, selecteer ik dit bericht, klik wijzigen en dan krijg ik wel de tekst maar niet de foto in mijn bericht te zien, nochtans op de blog staat de foto erbij??? blog: pagrekreta; betrokken beric...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!