hallo,

k heb niet echt een probleem, maar er hinderd mij iets...

bij goole bvb krijg je als je dubbel klikt op het typvlak krijg je een lijst met alles wat je daar ooit hebt getypt, dat vind ik dus irritant,
krijg je die weg?

nog niet, maar ga binnekort recoverydisc draaien, dan is alles opgelost; ondertussen wilt Flight Simulator X ook al niet meer

Mijn peter komt morgen thuis, die zal wel langskomen, die is informaticatechnicus ofzoiets

geen cdrom... die deed altijd een update als ik een nieuw spelletje installeerde, dat zit erbij, maar om een of andere rede doet hij dat nu niet meer, ik heb de sims geherinstalleerd, en nu zegt hij alleen dat NVIDIA niet up gedate is, maar hij doet het niet van zelf, en k weet niet hoe het anders m...

:/ ik heb 10tallen mappen met Nvidia-bestanden

nu wilt het helemaal niet meer, k ga wachten tot mijn peter thuis is die weet veel van pc's en k hoop dat die een oplossing weet...

ik heb enkele versies gedownload, maar niet de goede denk ik, ik heb geen flauw idee van welke erop hoort te zitten

jah danny, dat had ik ook als eerste gedaan, maar vreemd genoeg is het probleem daar niet mee opgelost, k had m 2 weken laten terug gaan, en t is nog geen week dat t niet werkt, maar nu tot mijn verbazing gaat het soms wel, maar meestal niet... das toch raar dat het soms gaat en dan weer niet, norma...
misschien is het niet echt 'het' onderwerp om hier te posten, maar k vind het toch vervelend ik speel graag op de sims, leuk spelletje, en ik speel er ook vaak op, maar sinds een paar dagen gaat het gwn niet meer, zonder enige reden, als ik het spel opstart gaat alles normaal tot ik (voor de sims ke...

:? ben je op zoek naar de heilige graal? :P :D


zelf ook nog geen ervering mee, maar ik wens je veel plesier toe

mijn blog (www.bloggen.be/lr) heeft ook te kampen met een virus.

hoe komt dat op je blog??

Als je je foto koppiëerd kan je de grote zelf aanpassen

das handig nu iedereen geregistreerd is

@ Pépe; je kan de webpagina via het symbooltje onderaan ook openen

je kan het simpel in de brontekst veranderen, gewoon het cijfertje veranderen en het is opgelost

bedoel je op de foto zelf of een foto ni de achtergrond met daar tekst op?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!