Ok,bedankt!

Ja,dan zijn ze allemaal gewist.
Maar kun je de reacties op appart wissen??
Reactie's ingegeven in de gastenboek kunnen verwijderd worden.
Nu is mijn vraag of je ook reacties die gegeven zijn op berichten kunnen verwijderen??

DMEK1960 heeft volkomen gelijk.
Dat beetje reclame hier op de blogs stoort me echt niet.

Juf Petra,

Kunt u mij vertellen hoe u sommige dingens van uw blog kunt beveiligen??
Want hierin ben ik ook wel geinteresseert voor op mijn website.

Hoe ga je te werk??

Groetjes,
Titske

3 jaar geleden toen we vrij op de pc mochten op school was ik mijn website aan het bezoeken. Toen begonnen andere (geen vrienden van me) de site ook te bezoeken,wat ik echt niet wilde. Deze had ik afgeschermd met een wachtwoord wat ze niet kende,en ze dachte dat ze er na het installeren van een wach...

Ik ben het volledig eens met Pepe. Je kan bij de instellingen van uw blog "Uw blog afschermen"; of in andere woorden, beveiligen met een passwoord. Natuurlijk moet je niet dezelfde gegevens pakken als voor de bewerking van uw blog. Want als er enkele zijn die dit eens uitproberen kunnen ze...

Ha OK.
Toch bedankt voor de nuttige informatie!!!

Pepe, Dat klinkt te lang. Mijn vraag was gewoon of ik die URL mocht hebben omdat het niet te lang en iedeaal lijkt voor mijne site. En kun je die URL ook niet uit de database verwijderen zodat deze volledig terug voor gebruik is?? Zou voor mij iedeaal zijn om te gebruiken!!! Is dit mogelijk a.u.b?? ...

Tja,dat exel-bestand is ook een handige optie.
Ik plaats alle gegevens netjes in een adressenbestand.

Zo blijft het ordelijk en handig voor gebruik!!!

Dat merkte ik ook zo op.
En toch krijg ik mailtjes van enkele bezoekers dat de blog nog steeds
misvormd is.
Vandaar mijn vraag om eens te gaan kijken.

Wil je zeggen dat een gebruikte URL nooit meer kan gebruikt worden??
En dat is een lange tijd dat die persoon niet meer op zijn blog komt hoor.
Beste Pepe,Swakke , Ik kreeg steeds de melding dat de kolommen van mijn blog helemaal misvormd zijn. Ik heb een andere lay-out gekozen en sindsdien heb had het een mooi uitzicht zonder misvormingen. Toch blijft men dat zeggen dat het een misvormd uitzicht heeft ondanks dat ik deze gecontrolleerd heb...
Beste, Het adres http://www.bloggen.be/blankenberge is een lege blog. En aangezien ik ook een website heb over Blankenberge zou ik dat blogadres hebben gezien het anders toch niet gebruikt wordt. Is het mogelijk http://www.bloggen.be/blankenberge te verwijderen zodat ik deze kan gebruiken?? Groetjes...

Treetje,

Heb je er dan zoveel dat je ze niet meer kunt tellen??
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!