Beste slytherat,

Ik heb je blog terug online geplaatst, zodus kan je er terug aan werken.
Nog veel blog plezier. :wink: :lol:
Opgelost en wordt afgesloten.
Blogmaster-Bloggen.be
Swakke

Beste slytherat,

Kan je mij de naam van deze blog geven.
Blogmaster Bloggen.be
Swakke

Beste Ursula,

Ik ben even naar je blog komen kijken en ondervond geen enkel probleem, je blog ging ogenblikkelijk open.
Wens je nog veel blog plezier.
Blogmaster Bloggen.be
Swakke

Beste aalbersberg,

Ja er zijn problemen geweest met de website, en dat zal de rede zijn.
Dit zal volgens mij wel in orde komen.
Prettige zondag
Swakke

Beste ,
Kan je geen berichten Plaatsen op je Blog ?
of welke problemen heb je ?
Mod. Swakke

[color=darkblue]Als je wil dat je blog bij de lijst komt te staan, dan hier je schuilnaam en je blog adres opgeven a.u.b.
Swakke.[/color]
De Forum-bezoekers die dit wensen kunnen hier hun Blog-adres vermelden. Schuilnaam + Blog-adres Ann! x : http://www.bloggen.be/ann_x3 Ayan: http://www.bloggen.be/junipershop Bé: http://www.bloggen.be/bea1971 Brookefan: http://www.bloggen.be/theboldandthebeautiful BVM : http://www.bloggen.be/mijndie...

Beste saiga

In Word moet je uw tekst eerst selecteren en kopiëren, en daarna op het Word icoontje klikken.
Goede nacht. :wink:
Swakke

Beste wgabriels Je blog moet gegenereerd worden, ik heb het geprobeerd maar krijg zelf foutmelding. Zodus probeer het eens zelf, zo doe je dat : inloggen blog en dan Klik vervolgens op “Instellingen” en kijk onder de titel “Opnieuw genereren ”. Klik met je linkermuisknop op de link "Klik hier o...

nagolore,

Bedankt om te melden, en nog veel blog plezier.
Hiermede sluit ik de topic af.
Mod. Swakke

Beste nagolore,

Doe dat eens : Internet Explorer - Extra - Internet opties - Cookies en dan Tijdelijke bestanden verwijderen en op OK klikken , dan pc afsluiten en terug opstarten, en inloggen .
Vrg. Swakke

[quote]ps: ik heb een schrijffoutje gemaakt in de thread.
geblokkeerd moet het zijn ipv geblokkerd, moest je dit kunnen aanpassen aub?
Thx[/quote]

Beste sodacomics,

Dat is aangepast. :wink:
Mod. Swakke

Beste Eddy,

Wens je nog veel succes met je blog, zoals je ziet nooit opgeven. :wink:
Prettig weekend,
Mod. Swakke

Astro Paul

Bedankt om te melden, topic kan dan afgesloten worden.
Wens je nog veel succes met je blog.
Vrg. Swakke

Ivanov Sulesmo Geregistreerd op: 23-7-2007 Ber.: 2 Woonplaats: Brussel Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 18:22 44 Onderwerp: geraak niet op mijn blog -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb het volgende probleem, heb zojuist een blog aangemaakt onder de bena...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!