ik werk nogaltijd met een muis, en nog geen luis Ratje :wink: 8) :lol:

k weet t niet, je kan mss best die code hier plakken, zo kan iemand anders de code aanpassen

Ons ratje heeft die code wss uitgeschakeld omdat er en tijdje terug zoveel problemen mee waren

uw boxen staan toch aan, of u geluid staat toch op

klinkt misschien stom, maar er zijn er veel zo zenne :wink:

misschien je cookies eens verwijderen, kan misschien helpen

tja, misschien verband met vrijdag de 13de?

misschien is de foto al van het net, dan komt er zo'n rood kruisje, probeer is met een andere foto, en je geeft best ook je url, t kan dat het probleem bij jou ligt

succes

rare code, ik heb die ook al enkele keren gehad, is het mogelijk om het is op een andere pc te proberen?

of een ander bestand

duimen maar

dat komt omdat je in je istellingen hebt staan dat je berichten naar het archief gaan na een week, je kan dat bij instellingen wijzigen naar bv een maand, of een jaar, maar ook de laatste 10 berichten, of 100

[quote]Een termijn dat die blogs moeten verwijderd worden, heeft men nog niet , maar Rome is ook niet op één dag gebouwd.[/quote]

elah, ik wil hier geen 1000 jaar wachten he :lol: :lol: :lol: :wink:

ja hoor, eerst inloggen, dan naar instellingen, daar staat ergens Aantal berichten op de beginpagina: en,daar kan je kiezen, van een jaar of de laatste 10 of 100...

voor de muziek heb ik mischien een alternatief, als het een gewoon liedje is, en niets dat je zelf hebt opgenomen moet je eens op http://www.radioblogclub.com gaan, daar je liedje zoeken en dan op dat blouw pijltje drukken, daar krijg je een kadertje tekst, koppieer dat en plak dat in een vrije teks...

je logt in :arrow: instellingen :arrow: daar vijligheidscode inbrengen neen aanduiden
de muziek die ik hier heb gevonden is te mooi om voor mezelf te houden http://www.radioblogclub.com/ zoek daar naar je favoriet liedje en klik dan op het play driehoekje de rest is er goed uitgelegd, als je er niet aan uit kan wil ik je wel helpen ps: de tekst die je koppieerd moet je op je blog pla...

ik ben eens gaan kijken, en ik zag een heel blog vol tekst over sterren telescopen en planeten,

bij mij is er niets mis denk ik, is het bij jou ondertussen ook in orde?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!