Hallo, Ik heb een probleempje met de lengte van één bericht. ik houd de uitslagen bij van een wielerclub en elke maand zet ik in een nieuw bericht. Nu komen er zoveel uitslagen binnen dat tegen het eind van de maand de eerste uitslagen vanonder wegvallen, omdat waarschijnlijk mijn tabel te lang word...
HallO?

Als ik in IE werk wordt elke keer als ik iets aanklik mijn beeld kleiner en kleiner van onder uit, het venster sluit zich als het ware van onder naar boven. In fire fox heb ik dat niet.
Weet iemand de oorzaak?

Groetjes
Jan

heb begrepen dat het de server is, die reeds een ganse dag kuren heeft,
Spijtig dat er zo weinig informatie word gegeven.
groetjes
Hallo Webmaster.

Ik kan niet meer inloggen en als ik op mijn blogs op een item klik; dan krijg ik een lege pagina. Help.
http://www.bloggen.be/steffi
http://www.bloggen.be/handinhand
http://www.bloggen.be/miniemenenaspiranten

Waar ligt het aan
Groetjes
Het gaat inderdaad zeer traag en dan vooral overdag en s'avonds en dan zeker met het openen van gastenboeken zelfs van de nieuwkomers waar nog niets in staat en het ligt heus niet aan mijn pc , want overal anders gaat het snel. S'morgens zeer vroeg is het probleem veel minder.

Daaaag.

Hallo Pepe,

Ik heb het niet over mijn blog , maar het openen van al de andere blogs gaat
toch zeer moeizaam de laaatste twee dagen en het ligt zeker niet aan mijn
pc of zo want op andere site's op I.E. gaat alles wel vlot.

Groetjes en bedankt
Het duurd oneindig lang voor je een blog openkrijgt vandaag , wat is de reden daarvan?
http://www.bloggen.be/steffi

ben het er mee eens dat bloggen.be de beste zijn en dat het euvel
met de tijd wel zal opgelost geraken
bedankt voor de reactie's
daaaaag
Steffi
Hallo , Zoals ik reeds in het begin van het jaar vaststelde dat zeker de helft van de nieuwe blogs niet opengaan op de zelfde dag dat je ze maakt , wel na 12 uur s'nachts na het genereren, merk ik dat er nog altijd niets gedaan is aan dat probleem, met als gevolg dat veel mensen afhaken omdat ze den...
Hallo Ik merk dat het probleem van het openen van de nieuwe blogs nog steeds niet is opgelost. de meeste mensen die een nieuw blog aanmaken kunnen hun blog niet direkt openen, alleen na middernacht , met het gevolg dat veel mensen denken dat ze iets fout hebben gedaan en steeds herbeginnen ,met het ...

Hallo pépe bedankt voor je snelle reactie, ik heb gedaan wat u hebt aangeraden, maar het wil niet lukken ik heb ondertussen al drie keer opnieuw een blog aange maakt en geregistreerd maar ze gaan niet open. op het einde geeft hij wel steeds volgende waarschuwing Fatal error: Call to undefined functi...

hallo pepe dat van merlijn is opgelost , maar ik begrijp nog altijd niet goed , waarom een kubus wel werkt in firefox en niet in explorer je vraagt mij of ik de 6 of 7 heh, maar da weet ik niiet, hoe zie je dat, heb geprobeerd op eigenschappen maar daar zie ik niets. ondertussen heb ik een ander pro...
hallo Ik heb een tweede blog aangemaakt http://www.bloggen.be/steffi2007 en de bevesteging gekregen dat hij correct is aangemaakt , maar ik kan hem niet openen. en op mij eerste blog http://www.bloggen.be/steffi zijn de gegevens van de gebruikte ruimte in de statistieken niet correkt weergegeven. he...
Hallo Heb recent mijn pc binnen gedaan voor nazicht omdat ik steeds werd buitengesmeten op explorer en ze hebben dan de firefox bij erop gezet, met aanraden om die meer te gebruiken, maar daar kan ik alles niet meedoen zoals kleuren aanpassen in berichten en derg. Ik had ook merlijn op mijn blog , m...
Dag Swakke

ik ben al blij dat het niet bij mij ligt.

het is wel een fenomeen dat ineens begonnen is een tweetal weken
geleden.
Bedankt alvast

groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!