Bedankt Pépé, stom van mij maar mijn beeld stond te smal ingesteld en de knop "verwijderen" viel buiten beeld.
Hubert
Hallo, Een bezoeker (wilfried) heeft twee grote foto's toegevoegd die ik zou willen verwijderen (foto met gevangen karper en foto met gevangen snoek). Wanneer ik "personaliseer" aanklik en daarna in de linker kolom op "gastenboek" krijg ik al mijn berichten maar ik zie nergens ee...
hallo
bij het herschikken van ons blok is de "inhoud blog" onvolledig
er staan maar twee items in, de rest is verdwenen !

Hoe krijg ik mijn inhoud terug volledig?

zie www.bloggen.be/hfvb
Bedankt Slytherat ik heb zoals uitgelegd uw tekst gekopieerd en zoals ge ziet, alles is prima. Bedankt allen met jullie goede raad en inderdaad Slyterat ik ben geen "crack" op de PC en gebruik hem eigenlijk maar als een veredelde schrijfmachine. Ik probeer bij te leren maar aan 68 jaar gaa...

Sorry Sytherat, steeds zelfde probleem.
Kijk maar eens het nieuw gecopieerd bericht heb ik gans onder geplaatst

Ik wordt er zelf ambetant van om jullie zo lastig te vallen

mvg
Hubert

Sorry Pépé nog altijd geen resultaat. Ik heb zelf in word het bericht "versmald" door de zinnen te versmallen. Wat heb ik gedaan : in word het bericht geselecteerd, daarna "kopiëren"aan geklikt en bericht geminimaliseerd. Daarna in het blog via bewerken geplakt. PS Ik werk sinds ...

Misschien wel Swakke maar hoe die balk verkleinen ???

Groeten
Hubert
Sorry pépé ik heb effe de raad van Slytherad gevolgd en had het bericht verwijderd de fout zit hem in het bericht zelf. Natuurlijk de vraag is "wat" er scheelt. Het is ook vooral vreemd dat ook de hoofdtitel van ons blog verdwijnt. Ik heb het bericht terug geplaatst en alles is terug verke...

bedankt Sytherat,het ligt inderdaad aan het bericht, maar ja wat is er mis natuurlijk, het is een gewoon een "word" document dat ik via het "word" icoontje gecopieërd heb.

Bedankt maar sorry pépé, geen antwoord gevonden op de link waar ge me naartoe gestuurd hebt.
Hubert
Ik heb vandaag 25 feb een nieuw bericht (programma 2008 ) geplaatst op ons blog "grandpontvissers" nu is : - De hoofdtittel van ons blog verdwenen - behalve het nieuw bericht is alles naar links op geschoven. Kan er niet meer aan uit, hulp gevraagd ! Hubert
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!