Ik snap jou vraag niet goed.

Beste Nolly, U kunt bij een mailingslist aanmaken op je blog. Zo kunnen bezoekers zich inschrijven, en jij kan hen dan mailen met informatie over je blog. Een nieuwsbrief dus. Hoe ga je te werk?? Inloggen >> Personaliseer >> Mailingslist >> Toevoegen. Lukt het niet?? Laat iets weten en ik zal je pro...

Ok,toch bedankt! :wink:

Hey pepe,

Ik ben geregistreerd bij die website die je zei.
Maar ik bedoel echt een e-cardsysteem eigendom van de blogs.
Waarmee men dan via personaliseer kan kaartjes toevoege/wijzigen/verwijderen,enz...

Is dat mogelijk??

Goed,dan neem ik maar geen co auteurs he. :wink:

Ik had graag co auteurs gehad op mijn website, maar merk dat die berichten kunnen wijzigen/verwijderen.
Ook de berichten van de hoofdbeheerder.

Bestaat er een mogelijkheid om dit uit te schakelen zodat co auteurs geen berichten kunnen wijzigen/verwijderen??
Is het mogelijk om een e-cardsysteem te instaleren voor op de blogs??
Instelbaar bij personaliseer.

Is het tevens mogelijk een mailgroep-mogelijkheid te installeren.

Ga ik ook eens proberen voor mijn nieuwsbrieven.
Bedankt pepe.

Staan jou foto's in de kolommen of in de berichten??

Ik begrijp echt niet wat je bedoeld hoor.

Ik heb op mijn website een mailingslist staan en al heel wat inschrijvingen.
Wanneer de nieuwsbrief verstuurd wordt krijgt iedereen die vanzelfsprekend aan, maar de e-mailadressen van een ander worden niet zichtbaar.

Is dat bij jou wel het geval??

Snap uw probleem niet goed.
Heb je bij personaliseer een mailingslist aangemaakt??

Bedoel je de mailingslist??

De reclame ligt voor sommige mensen toch echt dwars he.
Neen, die mogelijkheid is er niet.
Reden hiervoor is dat uw blog gratis is dankzij de reclame
die erop staat.

Persoonlijk stoor ik me er niet aan.
Ik vindt bloggen.be een goede dienst voor het beheren van gratis websites.

Hoe kan ik dat dan wel doen??
Want ook ik ben geinteresseert om power points op de site te plaatsen, maar zou begod niet weten hoe.

Kun je ook een zelfgemaakte power point presentatie uploaden met photobucket en dan op uw blog plaatsen met een HTML code??
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!