OK,dan.
Dan heb ik me fameus vergist.

Sorry pepe.

Wel,ik zag er toch zo iets van staan van bloggen.be . Als iemand het e-mailadres kent, dan kunnen ze in jou plaats berichten toevoegen. Dit is de originele tekst die bij de instelling staat he: Indien u hierboven "ja" hebt geselecteerd: Kies een willekeurig e-mail adres voor voor mij. Dit ...

EJT,

Persoonlijk raad ik het toevoegen van berichten per mail af.
Het lijkt me nogal een onveilig systeem.

Ok,pepe.
Straks, als ik terug ben.
Ik heb zelf een inschrijvings/uitschrijvings formuliertje gemaakt voor mn nieuwsbrief. Graag had ik die op mn blog gezet. De inschrijvingen/uitschrijvingen dienen dan naar mijn mailadres te worden gestuurd. Maar ik wil wel blijven gebruik maken van de bloggen.be editor voor mn nieuwsbrieven? Is dit ...

Ja,ik dus ook.
Maar bij mij is er een verschilletje, dus ga er een appart topic over openen om niet te verwarren.

Het probleem is inmideels verholpen.
Het script staat erop zoals ie er zou moeten opstaan.

Bij Con Nect, een site voor webmasters. Dit is de originele: <!-- Dit zet u in de body van de pagina--> <script language="javascript"> <!-- Voor de leukste scripts gaat u naar...--> <!-- Javascript by Con-nect.nl The source for all your Javascript and PHP --> <!-- http://www.con-nect.nl --...
Hallo, Elk jaar plaats ik een script op mijn website rond deze tijd met een tip van de dag. (ik heb een blog over Blankenberge waarmee de tip van de dag handig is) Vorig jaar nog is dit prima gelukt. Nu vandaag wilde ik het script terug plaatsen, maar ik krijg altijd een leeg veld te zien alsof ik n...

Ik heb soms ook hetzelfde probleem.
Kan je hierover toch meer info verschaffen a.u.b, pepe??

Hiermee kan ik je hellaas niet helpen.
Pepe of swakke zullen mischien een oplossing voor je probleem hebben, maar ik niet.

Mijn exuses hiervoor!

Je bedoelt dat onder je berichten staat in welke catagorie deze staat??
Naar mijn weten is dit standaard zo en kan dit niet gewijzigd worden.

Ok,dat is graag gedaan!

Beste,

Deze kan je uitschakelen via de instellingen van je blog.

Hoe ga je te werk??
Inloggen >> instellingen >> daar moet je maar eens goed kijken, je zal het er zien staan. >> wijzigen.

Indien het niet lukt, laat iets weten, dan help ik je verder...

Snap jou probleem niet goed!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!