Bij wijziging bericht wordt deze niet opgeslagen.
Het oude bericht verschijnt op de blog zonder de wijzigingen.
Om fouten te verbeteren moet ik helemaal opnieuw beginnen.
Een tijdje geleden was dit geen probleem.
Kan dit verholpen worden?
Bedankt! Dat gaan we proberen.
Kan ik dat filmpje later verwijderen op You tube? Ik heb een blog met inlogcode voor de ouders van kinderen in mijn opvang. Vandaar de vraag.
Na een aantal jaartjes stilte wil ik mijn blog opnieuw opstarten. Ik maakte vroeger fotofilmpjes met Picture Trail, met veel animatie, en kon die via HTML code op mijn blog plaatsen. Adobe Flash Player wordt binnenkort echter niet meer ondersteund.zodat de filmpjes niet meer kunnen afgespeeld worden...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!