Beste, Het blogadres is http://www.bloggen.be/chihuahualiefhebber3/ en heeft een andere lay-out dan mijn blog dus daar ligt het niet aan want ik heb ondertussen al andere achtergronden uitgeprobeerd en bekeken of er dan kon gereageerd worden en het bleef hetzelfde, geen reactie mogelijk... Nu, als e...
Beste, Ik heb het geprobeerd zoals u voorstelde maar er verschijnt nog steeds geen reactie "veld", mogelijkheid tot reageren... Ik ben overigens niet de enige maar de dame waarbij ik het "probleem" ook opmerkte heeft het misschien zelf (nog) niet door... Bij "Chihuahualiefhe...
Beste,
Het blogadres is www.bloggen.be/coloursofwalesmaggy/
Hopelijk kan er binnenkort opnieuw gereageerd worden...
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Els
Beste, een volger van mijn blog wees mij erop dat er niet langer kan gereageerd worden op de postjes van mijn blog... kan dit op de 1 of andere manier verholpen worden aub.? Met vriendelijke groeten, Els
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!