Ik werk nu op W10 en ik ondervind dat er iets niet klopt in mijn blog, namelijk ik kan niet meer kopiëren en plakken. Ik wil namelijk een tekst kopiëren en plakken in een nieuw bericht . De icoontjes staan er niet meer in Helaas hier kan ik ook geen foto invoegen zoals een ander forum Hoe doe je dit...

Beste, Sorry, ik wil het helemaal niet beter weten en je wilt klaarblijkelijk niet toegeven dat er een verschil is . Je hebt het zeker opgemerkt bij het openen van beide blogs.. Ik had zo'n reactie zeker niet verwacht van jou. Het zijn de feiten en als je het zo kan doen waarom niet. Poepsimpel in b...

Beste Pépe Helaas is wat je zei niet juist Als je denkt dat er verschillen zijn tussen de blogs op het Seniorennet en bloggen.be, vergeet dit dan maar snel, er is GEEN enkel verschil Zie nu namelijk naar mijn blog op sennet (2de bericht) in: http://blog.seniorennet.be/be_postzegel_album/ en dat van ...

Pépe Nog een vraagje. Telkens dat ik mijn blog open, komt er bij de teller een eenheid bij. Is het mogelijk dit te stoppen als de auteur zelf op zijn blog komt en de teller alleen te laten werken voor anderen? Nu zet ik zoals om te kijken naar mijn uitzicht ( bij een verandereng/update/invoegingen.....

Beste Pépe, Op het eerste gezicht is Bloggen.be en bloggen op sennet hetzelfde maar er zijn toch wel verschillen een voorbeeldje: Ik wil een afbeelding vanuit Excel op Sennetblog zettten >>> gaat niet, Bij bloggen.be geen enkel probleem zie mijn blog http://www.bloggen.be/be_postzegel_album/ B) gefi...

Beste A) lesje 3 gaat niet- Je kan alleen het aantal recente berichten veranderen en dat is alles. Is dat een andere blog (blog seniorenNet-Blogs)? Laat ik je opmerken dat ik bij bloggen.be zit en niet bij seniorenNet-Blogs of is dit hetzelfde? (zie hieronder het adres) B) Hoe verbreed je die kolom?...
Beste, In de linkerbovenhoek staat mijn "inhoud blog" in de blog "Postzegelalbum België". Probleem: A)- Graag had ik gezien dat de volgorde zou willen uitzien zoals de volgorde van mijn berichten. Helaas is dat nu niet het geval. (de laatste staat eerste, de eerste staat 2de, enz...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!