Hallo, Ik ben een groot wielerfan die zoveel mogelijk de belangrijkste koersen op televisie probeert te volgen. Ik pronostikeer ook op koersen, meestal gratis, al heb ik ook een ploegje bij de Gouden Klassiekers (Het Laatste Nieuws). Bij deze wou ik eens vragen of hier veel bloggen.be-gebruikers zij...
Ik schrijf af en toe mijn mening neer over het wielrennen. Tot voor kort deed ik dat via blogger.com, maar omwille van gedoe om een nieuw paswoord aan te vragen schrijf ik hier gewoon verder. Voor wie dus geïnteresseerd is in wielrennen, vooral wegwielrennen dan: wees welkom! En voor wie het nog nie...
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!