Hoe verander ik de grootte van
datum
en Geschreven door
onder m'n berichten?

Op m'n blog [url=http://www.bloggen.be/terreactie/archief.php?catID=28806]Terreactie[/url]
verschenen de datum
en Geschreven door
opeens veel te groot.
Hoe dat te veranderen in normale grootte?
Vandaag kocht ik een tweede computer en nu heb ik een probleem: Met deze 2e computer kan ik geen teksten plakken. Ter controle zojuist gekeken bij de oudere computer en daar doet alles het nog. Vanaf m'n nieuwe computer kan ik via rechtermuisknop wel flash of tabel maken, maar plakken van tekst doet...
Goeiedag, Ik ben nieuw hier en wil graag meer doen met categorieën. Maar: Als ik een nieuwe categorie maak dan is er een vakje om standaardcategorie aan te vinken. Daarom wil ik weten wat het verschil is tussen een categorie met standaard of een categorie zonder standaard. Kan iemand informeren?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!