Pépé, laat maar een goede vriendin gaat een heel nieuwe layout maken voor mij,
toch bedankt om mij proberen te helpen.
Annie

Dag Pépé, Ga hier eens zien? De achtergrond is zwart, maar een deel is nog groen omkaéderd en dat moet ook zwart, en dan moet dat wit veranderen in goud, maar ik kan niet meer verder. Ik had al wat overgenoemen van mijn ander blog. Mijn blog Konigin Mathilde moet er net zo uit zien als: Annies_award...

Dag Pépé,
Ik heb al veel verandert op mijn nieuw blog.
heb ik overgenoemen van een ander blog.
Maar hier blijf ik steken, kan je mij verder helpen?
Er is nog wat groen, en nog wat wit wat letters betreft.
bedankt
Annie

[quote]Het is ook mogelijk de volledige tekst van de berichten in het goud te plaatsen, voor een aangepast lettertype moet je zelf maar rondkijken.
[/quote]


En dit wil ik ook,
Bedankt Pépé
Annie

[quote]U kan de omkadering van de kolommen wel in het rood plaatsen en de omkadering van de berichten in het geel, dat is geen probleem. [/quote]

Dag Pépé,
ja dat is wat ik wil. De omkadering.
Heb nog nooit een kopfoto gemaakt, ken jij misschien een site waar ik dat kan leren?
dank U
Annie
Dag, ik heb net een nieuw blogje aangemaakt en nu zou ik graag mijn layout willen aanpassen. Ik zou de lijnen aan de buitenkant rood willen en aan de binnenkant geel; En dan een kopfoto. Letters in goudkleur en lettertype koninklijk geschreven of iets dat er op lijkt. kan iemand me hiermee helpen, a...
Kan er iemand helpen met mijn nieuwe layout? Ik zou graag mijn blog willen veranderenn maar ik weet niet hoe dat moet. je zou me een groot plezier doen. Dank U !!! Iets met bruin en beige. Alles wat bij bruin past. Licht-donker bruin gekombineerd met beige. Het moet bijeen passen. Dank u wel. Annie ...

Alee de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
ineens springt de muziek op en werkt het toch.
had liever andere muziek op mijn blog maar allee het werkt.
bedankt he. :wink:
Heel cool, haha 8)
Ik heb een foto van een gastenboek,
nu zou ik willen, als ze op die link klikken dat ze rechtstreeks naar mijn gastenboek kunnen gaan, hoe moet ik dat doen?
bedankt
Annie

Ik dacht het al dat het dat was. maar dat is middeleeuwse muziek. :mrgreen: En de rest volksliederen van verschillende landen, triestig. Och ja, dan laat ik het maar. bach en beethoven zijn niet bepaald mijn lievelingsmuziek. geef me dan maar de muziek op mijn gsm. 8) :twisted: Beethoven Fur Elise w...

Waar kan ik muziek uit de bibliotheek van bloggen.be vinden?
Ik kan dat niet vinden.
Bij personaliseren staat ook muziek maar dat lukt bij mij niet, ik hoor niks en zie geen tekening of zoiets op mijn blog.

Ok dat is goed ik hoop dat het niet de muziek van Bach of Beethoven is want dat is niet mijn ding. :D :lol:
heb net gekeken op youtube dat is middeleeuwen muziek. :(
Ik zal wel eens gaan zien. :wink:

Hoe kan ik mijn eigen muziek een cd op mijn blog plaatsen?
Ik ben de eigenaar en heb de muziek betaald.
Annie
Ik heb een youtube film geplaatst en die wat verkleint omdat die aan de zijkant staan, nu zou ik graag hebben dat dat filmke begint te spelen als iemand op mijn blog komt.
Deze mevrouw heeft dat ook:
Luister maar: http://www.bloggen.be/eliane/

Mijn naam is Annie en ik hou me bezig met mijn tamme ratjes, mijn hond jack russel, tai chi en fitness en bloggen, natuurlijk, héél vaak!

mijn blog gaat over mijn ratjes.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!