Ja alles opgelost
:D
dank je wel
mijn blog: http://www.bloggen.be/folie_foulards/

Hallo allemaal, Ik ben een echt creatievelingske. Ik hou van breien (hand en machine), haken,spinnen,weven en vilten (van onze eigen wol) ontwerpen en naaien. Het liefst van al maak ik eigenzinnige kleding maar af en toe maak ik op vraag eens een buitenmaatje. Ik werk ook graag met hout, kleine knu...

mijn hobby's:


naaien van stoffen handtassen,haken van tassen

ontwerpen en maken van fantasiesieraden

in de tuin bezig zijn

mijn visjes in het aquarium verzorgen en bewonderen (kan daar lang naar kijken :) )

rondreizen met de mobilhome

...
owja ik ben gewoon gek van sjaaltjes :D

Hallo Ben nog niet lang houder van aquarium vissen , heb een betta, enkele coridoras jullii, roodkopzalmpjes, en nog twee soorten waarvan me de namen nu nie direkt binnenvallen :oops: enige wat ik nog zou willen zijn plantjes die de bodem beetje bedekken en niet groot komen, en wat vuurgarnaaltjes (...

nou ja zeg zo simpel....
moest me vanavond inloggen... anders hoefde dat niet en kwam gelijk op mijn blog

en nu had ik wel de juiste pagina :)
Tja

Hallo, ben ook een nieuwe gebruiker en heb net dezelfde vraag als voorgaande maar ik krijg steeds dit: Personaliseer blog > "Categorieën" wijzigen Er is geen mogelijkheid om iets te wijzigen aan de lijst met "Categorieën". wanneer ik er op klik Wat doe ik verkeerd?? Linda
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!