ok pépe, dankjewel voor uw goede uitleg :!:

ja kan ik ook nog doen , maar ik heb het een beetje proberen op te lossen! zoals je kan zien op mijn blog heb ik alles in het midden willen zetten, die foto's dat lukte! de tekst knipte ik (die stond in het blauw en boven de foto's) en ik zette die onder de foto's maar.... ik kan die nie copieren om...
oeps dat klopt "plaatsje vrij staat aangevinkt al "
das nie slim van mij , moest ik geweten hebben :oops:
sorry hoor! :roll:

jaja dat klopt dat zijn de leeftijden van mijn opvangkindjes, maar ik wou er een foto boven plaatsen of kan dat niet als die linken er staan!
misschien zit daar het probleem he!

hallo pépe,

jahoor dat is www.bloggen.be/marleen2008
hallo, ik probeer dit dus ook uit om bovenaan mijn Blog een foto te plaatsen ik ga dus naar toevoegen, daar voeg ik gewoon een foto van mijn harde schijf toe scrol dan naar beneden en vink het vakje aan" altijd bovenaan" dan klik op toevoegen , maar de foto staat gewoon in een kader zoals ...
mijn hobby's zijn: mijn dagelijkse bezigheid! ik ben namelijk onthaalmoeder http://www.bloggen.be/marleen2008 en ik werk mee aan een reeds 30 jaar project voor Senegal! en probeer dit bekend te maken in West-Vlaanderen regio Kortrijk http://www.bloggen.be/senegal2011 kortom ben altijd in de weer! :w...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!