Dank je wel, het is gelukt !
Dag allemaal Omwille van jammerlijke omstandigheden wil ik mijn blog/account helemaal verwijderen. Ik heb al gezocht in de instellingen van bloggen zelf en op internet maar ik vind helaas niet hoe het moet. Is er iemand die mij kan helpen? Iemand die mij kan vertellen wat ik precies moet doen? Alvas...
Hallo

Is het mogelijk om in het gastenboek of bij het plaatsen van reacties de veiligheidscode weg te laten? Met andere woorden: ik zou graag hebben dat mijn lezers geen code meer moeten ingeven.

Hoe kan ik dat doen ?

Alvast bedankt

Arowana

Heel veel dank pépe !
Beste,

Een drietal weken terug heb ik mijn blog helemaal verwijderd. Ik heb daar spijt van en zou mijn blog eigenlijk terug willen.

Is dat nog mogelijk?

Het adres was www.bloggen.be/arowana

Beste groeten

Arowana

Oké, bedankt voor de hulp. Nu weet ik op zijn minst hoe het komt !

Ben vlug eens gaan zien: mijn editor staat op normaal (standaard) en de editor voor bezoekers staat op eenvoudig.

Arowana

Hallo,

Wat u bedoelt met "editor" weet ik niet (bedoel je daarmee de instellingen?). Ook de naam van mijn blog kan ik niet zeggen omdat ze privé is ingesteld, ze staat niet ter beschikking voor het publiek.

Ik werk met google Chrome.

Dank je wel.
Hallo allemaal,

Telkens ik een emoticon wil gebruiken in mijn blog dan gebeurt er niets. Met andere woorden: ik klik maar er komt gewoon geen smilie. Er komt ook geen foutmelding ofzo.

Enig idee hoe dat komt en hoe ik het kan verhelpen?

Alvast bedankt !
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!