k'zou zeggen fijn dat er hier eens iets beweegt. Maar tis altijd van korte duur eh. men enthousiasme is ier ook al een paar keer gekeldert. Maja das bij de meeste hier denk ik. Wie weet tot binnekort en tt van dees.. joeww
Hey, ne goeiendag. Dat autooke is idd geen slecht gedacht. Maar waar vinden we zo 1. Tja iedreen zit op Facebook eh de laaste tijd. T'is hier ier nimeer in de mode. We zijn out, Fb in. Dus ja. T'zou idd wel tof zijn met wat meer volk in the room. Maar we zien wel zeker... Grtz
Hey iemand aanwezig . K'zou zeggen laat gerust iets weten hoe de dag is geweest en zoveel meer. Grtz
Man Man nu zie ik dat dat eerste bericht hier uit 2010 is.... Zo ga ik niet veel antwoord krijgen we zijn al 2012. Ja dade. De helft is mss al verhuist of getrouwd of weet ik veel. Ja zeg k'em het weer zitten. Maar ale we blijven positief. Hopelijk... iemand , tot binnekort. Grtz
Hey alles cavakes hier. Idd een stille bedoeling. K'gaan het hier is op gang trekken met wie weet wat schrijffouten erbij. 2 voor de prijs van 1. Wie bied meer. Hup gedaan met de humor nu serieus. Waar is iedereen. We zijn april... De laatste berichten lijken uit maart te komen. Kan het wel weer mis...
Heyhey, alles goed daar? Ik zat even met de vraag, hoe ik nu eigenlijk eventuele reclame van clickbank op men blog kan zetten. Wat zei me steeds vertellen is: Copy the following code and paste it into your site or blog in the location where you would like the ads to appear. Nu snap ik niet goed hoe ...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!