Hoi iedereen, Ik heb een beagle van bijna elf jaar en met veel plezier ga ik elke dag met hem wandelen, weer of geen weer. Tenzij hij zelf aangeeft dat hij eens niet wil gaan, de oude dag, weet je wel :wink: En dan laat ik hem gewoon genieten van een lekkere rustdag :D Vandaag heeft hij een bevriend...

En zo kan een wit doek duizend keer meer vertellen dan een beschilderd doek. Het beschilderd doek weerspiegelt het verhaal van de kunstenaar. Een wit doek weerspiegelt het verhaal van diegene die ernaar kijkt.

En echte doordenker. Zit schitterend in elkaar! Bedankt om dat met ons te delen! :wink:

Wow dat vorig bericht hier dateert van bijna twee jaar geleden.
En nog altijd stil! Op de meeste plaatsen moeten ze moeite doen om een minuut stilte te krijgen en hier gaat dat vanzelf :D 8)

Ik heb hetzelfde probleem. Ik log in en dat lukt eerst maar van zodra ik iets wil bekijken zoals de statistieken of wanneer ik iets wil wijzigen dan ben ik plots terug uitgelogd en krijg ik de melding dat mijn inlog gegevens fout zijn.

Ja, het is hier precies een spookcafé :shock: Dat is plezant rond Halloween, maar bij mijn weten is het toch lente hé 8)

Enne... Mannekes. Niet dringen of niet duwen hé, er is plaats genoeg voor iedereen hier in dit café :lol:

We houden de moed erin dat er volk komt! :D We zouden zo'n Rodania autootje moeten hebben gelijk in de koers dat wat reclame maakt :lol:

Het is hier inderdaad altijd zo stil hé. Daarom dat ik dacht dat het misschien goed was om een onderwerp te openen met als titel chat café in de hoop dat het volk lokt en dat er hier eindelijk ook eens echt gebabbeld wordt. Wat moet een mens hier doen om de stilte wat te verdrijven eigenlijk :!: :sh...
In de hoop om de boel hier een beetje op gang te trekken , open ik hier een onderwerp dat we als een 'chat' kunnen gebruiken. Hier kunnen we praten over koetjes en kalfjes... Maakt dus niet uit over wat, als het maar wat deftig en respectvol is. Je kan jezelf voor stellen, een discussie beginnen ove...

Bedankt voor de tip. Ik heb de inhoud van het blog verwijderd en dan in de rechterkolom gezet maar met hetzelfde resultaat. Ik heb de inhoud van het blog dan weer verwijderd en terug in de linkerkolom gezet maar de links blijven naar de verkeerde berichten verwijzen. Misschien moet ik eerst de inhou...
Ik ben hier ook nog niet zo lang. Inderdaad een stil forum hier :shock: :D
Hallo,

Ik heb problemen met de links in de inhoud van mijn blog, ze verwijzen namelijk bijna allemaal naar een ander bericht waardoor je niet het bericht krijgt dat je wilde bekijken. Hoe kan ik dit verhelpen?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!