Ik kan geen volledige tekst plaatsen. Ik kopieer de tekst uit een word document en het staat nooit volledig in het blog.
Dit is al enkele weken zo. Ik probeerde al met verschillende browsers... Graag hulp !
Annemie

Dit heb ik reeds meermaals geprobeerd !

Als iemand anders mij kan helpen, graag !

Als ik het uitzicht van mijn blog aanpas, zou het wel lukken ( want heb nog een blog waar het wel lukt ) maar wil dezelfde lay out houden

Pepe,

Ik zou heel graag antwoord krijgen op mijn vraag

Bedankt

A mie
Ik probeerde reeds meermaals een instelling aan te passen nl. dat lezers een reactie kunnen geven op mijn berichten. Ik vink alles aan en toch verandert er niets ! Hoe komt dit ?
www.bloggen.be/modderfokkers

dank

Annemie

Ok, ik heb geduld.... :-)
beste, Ik ben hier nog eens met hetzelfde onopgeloste probleem omdat het blijft aanhouden en ik telkens probeer om het op te lossen maar niet lukt! In de rechterkolom verdwijnen zomaar foto's en teksten, ook het gastenboek en favorieten. Ik werk met firefox en daar is alles normaal. Doch bekijk je h...

Inderdaad, ik werk met Firefox.
Bedankt om het na te kijken, hopelijk komt het in orde !

Mijn probleem blijft nog steeds hetzelfde ! ( zie vorig bericht ) Ik ben op verschillende computers gaan kijken en overal hetzelfde : uit de rechterkolom zijn enkele zaken verdwenen ( niet allemaal ) Op mijn laptop is echter alles normaal. Dit heeft niets te maken met de schuifbalk. Verschillende le...

Ik ben ook eens gaan kijken op andere computer en zie de rechterkant perfect en hoef daarvoor geen schuifbalk te gebruiken. Maar vanaf het gastenboek tot aan de foto van R Rogiers is alles weg .

Ook archief, blog als favoriet en de foto van de voorzitter ( rechter kolom) kunnen anderen niet zien.

Anderen zien mijn blog niet zoals ik het zie op mijn pc;
Het gastenboek is verdwenen, meldt men mij. Doch ik kan het zien zoals vroeger.... anderen niet.

Net hetzelfde probleem !!

Ik wel !
Niet elke keer als ik kijk maar meestal wel !

Annemie

Bij mijn blog staat ook reclame ONDER de titel; zeer storend !
Hoe verwijder ik dit?

www.bloggen.be/modderfokkers/

www.bloggen.be/oigo/
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!