Hallo, Ik weet nu dat het best is dat alle foto's een bepaalde (maximum) grootte hebben. Ondertussen staan er echter een heel aantal foto's op mijn blog die duidelijk groter zijn en die dus het middenvak heel breed houden. Is het mogelijk om in 1 beweging alle foto's uit het middenvak op een bepaald...

Hallo, Volgens mij is het mogelijk om in de linkerkolom (of rechter) maar 1 foto te plaatsen. Of vergis ik mij? Ik zou graag in de linkerkolom 5 verschillende foto's onder mekaar plaatsen met onder elke foto een tekstje. Hoe doe ik dat? Ik ben ook al in de verschillende lessen (seniorennet) gaan kij...

Is het mogelijk om in het gebied 'vrije tekst' foto's te plaatsen? Ik zou hier graag een aantal foto's plaatsen met onder elke foto een naam of een beetje uitleg.
Kan ik dit best hier doen of is er nog een andere mogelijkheid om aan de linkerkant van het blog dit te plaatsen?

Bedankt!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!