Op mijn blog is de mogelijkheid voor lezers om een reactie achter te laten, maar zelfs als ik ben ingelogd, lukt me dat niet. Er verschijnt wel een foutbericht, en volgens dat foutbericht zou er een reCaptcha moeten zijn, maar die verschijnt niet. Er wordt ook gevraagd om een controle in te vullen o...
Graag gedaan.

Als ik er meer over te weten kom, laat ik het weten.
Als je echt alles wilt hebben, moet je volgens mij met een webgrabber of zo werken. Dat zijn programma's die een hele website kunnen downloaden naar je computer. Ik kan niets aanbevelen, omdat het al te lang geleden is dat ik zoiets nog heb gebruikt, maar ik ben zelf eigenlijk wel weer naar zoiets o...
Volgens mij zijn de tellers stilgelegd op het moment dat de GDPR werd ingevoerd.

Om mijn blogs niet nodeloos te overladen, heb ik ze dan maar verwijderd.
Werken de tellers van bloggen.be nog?
Ik heb de indruk dat ze allemaal geblokkeerd zijn op een of ander bedrag.
Ik vraag me af of ze werden stilgelegd toen de GDPR werd ingevoerd.
De functie werk wel nog, maar ze bevat niet de afbeeldingen, en het is inderdaad een .sen-bestand. Daarvoor kun je wel programmaatjes op internet vinden, maar het komt er eigenlijk op neer dat je alleen maar het .sen-bestand kunt downloaden, om het achteraf op bloggen.be of blogdiensten die met .sen...
[b]DE BLOGS ZIJN WEER BEREIKBAAR EN HET IS WEER MOGELIJK OM IN TE LOGGEN OM ZE TE WIJZIGEN

GRUSGOT HET WAS TIJDELIJK[/b]
Aangezien bloggen.be ter ziele lijkt te gaan, en daardoor ook de bloggen-blogs over lezen en boeken (waaronder de mijne), kunnen we als vluchtweg het [url=http://www.ezzulia.nl/forum/index.php]forum van Ezzulia[/url] gebruiken.
Dat is ook gratis, en gaat voorlopig niet weg.

[url]http://www.ezzulia.nl/forum/index.php[/url]
senioren.net ? alsof ik een blog voor ouden van dagen maak?
Niet interessant.
Hallo, Ik ben maanden inactief geweest op mijn blog kwa acties,ben er lang niet opgeweest en nu ben ik herbegonnen met schilderen en wou die erbij zetten maar alle foto's zijn verdwenen van mijn bestaande blog! Wat nu?? Hmm... rekening houdende met het feit dat we tegenwoordig de blogs zelfs niet m...
ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat???? Ik gok op "server weg". Ik had wel graag mijn blog voor de sluiting nog kunnen downloaden. Alleen vraag ik me af: hebben we niet ooit een e-mail gekregen die meldde dat bloggen.be ging worden gesloten?...
Ik in elk geval niet.
Ik had wel graag mijn blog voor de sluiting nog kunnen downloaden.
Alleen vraag ik me af: hebben we niet ooit een e-mail gekregen die meldde dat bloggen.be ging worden gesloten? Herinnert iemand zich zoiets?
Hoe komt het dat iedereen over dat onderwerp een andere draad begint? Denken ze nu echt dat het probleem wordt opgelost als er zo veel mogelijk draden zijn? Verder: geen enkele blog is nog toegankelijk, inloggen is onmogelijk, en gewoon bekijkenis ook onmogelijk. Sommigen hier denken nog altijd dat ...
(waarom begint iedereen toch altijd nieuwe draden over dat onderwerp?)

Mijn conclusie op basis van wat Pépé zegt: bloggen.be zal binnenkort volledig verdwijnen.
Het begint er sterk op te lijken dat de Nederlander die de bloggen.be heeft gekocht, het zaakje gewoon heeft gesloten.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!