Ik heb problemen sedert ik een Imac heb, als ik de brontekst aan vink, dan blijft het gewoon tekst. En dit heb ik nodig om meer dan 9 foto's samen te plaatsen.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Met dank
Beste Pepe, mag ik even uw raad.
Is het mogelijk om van meerdere blogs 1 blog te maken, want op de ene heb ik vele bezoekers, en de andere bijna geen. Met dank
Pepe, groetjes.
Vraagje over mogelijkheid.
Kan ik 1 foto toevoegen aan een al bestaande posting, die al uit een 8 tal foto's bestaat.
Dit zonder dat er andere , al geplaatste foto's verwijderd worden, want las dat als je een foto toevoegt achteraf, de vorige weg zouden zijn ?
Ik zou graag nog een beetje uitleg krijgen hoe ik een video, die geplaatst in bij VIMEO.COM, kan embedden in mijn blog. Het lukte mij gemakkelijk met filmpjes van You Tube, maar ik zie nergens een embed code staan bij mijn Vimeo filmpje. nu heb ik enkel een link naar de site van Vimeo.. Pepe, missch...

Mijn oprechte dank voor de ondersteuning Pepe, beste groeten.
Hallo geachte moderator Ik heb meerdere blog. Nu zou ik graag een bestaande blog samenvoegen met een andere bestaande blog, op Bloggen.be Kan dit met alles te selecteren in de bron (van de blog die wegmag,) en dit dan te plakken in de bron van de andere (meer gebruikte blog) Of is er een andere mani...

Ondertussen is en nog na jaren niets veranderd, ik wou even speurneuzen bij andere blogs,... een op de tien zijn werkend, en je moet dan nog geluk hebben want ook veel zijn er in commatieuze toestand, al de rest is enkel de startpagina. Denk dat het eerder te maken heeft met de eer , 'wij hebben zov...

Bedankt, zoals je zei, is het gelukt.
Wat me ook opvalt is dat de foto's bij Bloggen.be duidelijk betere weergave hebben dan bij een andere blogaanbieder. ook leuk meegenomen dus.
Pepe Ik heb een vraagje. Je geeft een goede uitleg hier om meer dan negen foto's te plaatsen in een post. Ik deed de laatste post zo, en dat is super. Kan ik dit gebruiken op oudere blogs, nadat ze al geladen zijn op Bloggen.e, want dan krijgen ze andere, lange namen Dus als ze al enkele weken op de...
Pepe, Kan jij mij even vertellen hoe ik alsnog de foto's zichtbaar kan maken, hier bv, http://www.bloggen.be/oostende_evenementen/archief.php?ID=1185430 Ze waren eerst wel zichtbaar, maar na een tijdje plots allemaal kruisjes. Nu plaats ik telkens enkel reeksen van 9 foto's en deze blijven zichtbaar...

Sorry, mag ik even meegaan met uw post...het gaat namelijk over hetzelfde probleem. Ik maakte hier 11 blogs aan , over verschillende onderwerpen, met af en toe wel belangrijke foto's. Daar ik vooraf las dat dit hier een stabiel en goed platform zou zijn, beter dan al de rest, kwam ik hier de fotoblo...

Na ingreep door swakke, was het in orde, maar nu weer tientallen foto's verdwenen... help ;-)
Raar is dat ze soms zichtbaar zijn, en dan weer niet..

Hallo Swakke, de foto's die door jou dan toch te zien waren, zijn plots weer niet meer zichtbaar. Eigenaardig , weet niet wat er aan de hand is, heb ze zoals hier uitgelegd, per telkens negen stuks geladen, en dan met de broncode knip en plak in kladblok gedaan, en geplaats op de blog. eeerst waren ...

Op mijn evenementenblog, http://www.bloggen.be/oostende_evenementen/archief.php?ID=1185430 zijn nu geen fotos meer te zien bij Een fotoreeks van Barbie Bangkok, die optrad tijdens Stuutn in de hof, in Oostende. Dit werd mij gemeld door de bezoekers aan deze blog Hopelijk komt het in orde. Maar natuu...

Beste swakke ik heb nog een aantal blogs waar er veel kruisjes staan, wil je zo vriendelijk zijn dit ook even te melden aan de technieker, met dank. http://www.bloggen.be/ostende/ http://www.bloggen.be/dorp_boerebuiten/ http://www.bloggen.be/oostende_strand_dijk/ http://www.bloggen.be/oostende_sport...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!