Hallo Sarah, ik geraak niet meer op je blog?

Soit, voeg Twitteren maar toe aan mijn hobby's ;). Iemand van jullie aanwezig op dat sociale medium?

Jouw onderwerpen waren me inderdaad wél opgevallen, Brabke. Maar voor mij zijn de meeste inderdaad wat filosofisch. Maar tussen al die mensen die hier een blog hebben, zouden er eigenlijk vast moeten zijn die ook in dergelijke filosofische onderwerpen geïnteresseerd zijn.

Hopla,

Al een tijdje present, maar niet superactief meer. Ik surf anders wel graag op forums, maar hier lijkt de tijd soms te zijn blijven stilstaan :)

Mijn hobby's zijn fitness (vnl. cardio), fietsen (zowel traag als snel) en internetten.

Moesten hier trouwens mensen eens willen gaan fietsen in het Brugse, feel free to contact me ;)

Goh, het verhaal van Adam en Eva gelooft tegenwoordig niemand meer in België. Het is zo onrealistisch in een maatschappij waar alles tegenwoordig ook wetenschappelijk wordt bekeken. Mensen geloven in niet veel meer tegenwoordig: niet meer in een letterlijke God, maar ook niet meer in de politiek, in...
Hallo, Ik wil niet te veel reclame maken voor mijn blog, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die ook een blog bijhouden over hun dieetervaringen en die daar nu mee bezig zijn, dus niet een jaar of langer geleden en mensen die een nog actieve blog hebben... Iemand een idee hoe ik hier gericht o...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!