vriendelijk bedankt swakke..

ben heel goed geholpen en is prachtig opgelost, nogmaals mijn dank..

mvg,

De Paepe Patrick..
effe het adres meegeven...

http://www.bloggen.be/dremco__voorzitter/

heb gezien dat het andere nie werkt..

mvg,

De Paepe Patrick

mijn nieuw emailadres is patrick.dremco@skynet.be of blond_end_cute@hotmail.com
wou even vragen wat ik moet doen? ik wil inloggen: achter bloggen.be/....weet ik wat ik moet schrijven maar mijn passwoord weet ik niet meer en gebruikersnaam. nu mijn emailadres bestaat niet meer waarmee ik hier heb ingevuld en is veranderd door een ander, wat kan ik nu doen, want kan mijn gegevens...

hi,

bedankt voor de link hoor, was zeer leerrijk, echt waar..

mvg,
patje

ok

bedankt hoor

hallo, sorry voor mijn onduidelijkheid weet niet goed te formuleren maar zal mijn best doen, is mijn eerste keer dat ik zoiets doe, nu mijn vraag? Ik bedoelde als je sportnieuws wilt toevoegen op je blog, met een foto erbij hoe doe je dat? maar ik wil dat niet in mijn midden kolom, maar voor puntjes...
ik bdoel als je iets toevoegd onder catergorie, als je dan naar je blog gaat en je klikt op wat je toegevoegd hebt, krijgt je jou resultaat te zien. maar ik krijg dat ook nog eens in het midden van mijn kolom, en dat is niet te bedoeling, gewoon op klikken en kijken, maar bij mij staat dat ook vast ...
Hallo,

ik zou willen vragen hoe ik verschillende gebeurtenissen eraan kan toevoegen, en dan bedoel ik bv: sportnieuws en dat je daar dan op klikt op je blog dat het de tekst weer geeft..

mvg,
patje
Als ik een bericht toevoeg onder een categorie komt dat ook in de midden kolom van mijn blog, ik zou dat alleen onder die categorie willen, hoe kan ik dat verhelpen..

Alvast bedankt..
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!