Netjes en snel opgelost,bedankt hoor.;-)
Cheers,Johny.
Bij het bekijken van mijn blog,heb ik bemerkt dat mijn geplaatste foto's niet verschijnen. Iemand een ideetje over het hoe en waarom???
Thanks,Johny.
Na het terugbrengen naar fabrieksinstelling van mijn laptop,weet ik niet meer,hoe ik een handtekening(link van mijn blog)kan toevoegen,bij iedere e-mail die ik verstuur,kan iemand me helpen? Thanks,Johny.

Haryelijk dank voor de mooie woorden én de hulp tot dusver. :D Zoals je misschien al kunt zien,heb ik al een kleine aanpassing gedaan,en heb ik al een reeks met foto's(eerste upload)naar het archief verplaatst. Punt is,ik ben helemaal nog niet zo thuis in het aanmaken van een blog en al zijn toepass...

Ik zal even mijn blogadres vermelden,zodat je het probleem kan zien.
Ik dacht en/of had gehoopt,dat mijn eerste reeks foto's zou verdwijnen,naar mijn archief.
www.bloggen.be/johny1961_en_marina1960
Hallo allen,ik heb een vraagje,waar ik niet direct een oplossing voor vind. Heb onlangs een blog aangemaakt,om vooral onderwater-foto's van mijn duikreizen en duiken in Nederland te publiceren. Telkens ik een reeks foto"s upload,komen ze bovenaan het middenvak van mijn blog,tot daar geen proble...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!